About

 

dscn2608a1

Apet Barreto.


9 responses to “About

  • sumpit aka pkey

    Salam…
    Aku setuju dgn pendapat ko…
    Nama indah diberi oleh org tue ku yg masih hidup lg…terima kasih kpd derang…Ahmad Fikri Abdol Rahman…yg membwa erti “yang terpuji fikiran ku”..Kalo nak diikutkan nama aku ni(fikri) berlambak kat dunia ni..jgnkan kt dunia kat mesia pon dh banyak…2,3 lori leh kumpul orang yang namanye Ahmad Fikri…tp aku yakin aku tidak seperti Fikri yang lain…walaupon ada iras iras tp hakikatnya aku lah aku seorang je yang bernama Fikri..jd siapakah aku ni? dimana asal ku?apa tujuan aku ke sini?dan kemana hala tuju aku?…
    “Wang ringgit boley beli semua benda…tp ada benda yang wang ringgit xbley beli”
    renungkan dan “fikir”kan all my frenz…c yaa..

  • Fakhrul

    wey..
    gambar ko style..
    haha..sape snap?

    p/s: igt nk beli satu kamera lah…

  • Putera Parsi

    perihal diri yg membosankan.😦

  • Putera Parsi

    perihal diri yg tidak menarik..~:(

  • Fakhrul

    mgkn putera ni nk jadi raja tak lama lagi..
    raja kapor..
    hehe..guro jer deh..

    p/s: menarik ke tak, lu pk la sendiri..

  • sumpit aka pkey

    kalo putera parsi rasa ada cerita menarik kongsi la same2..
    mungkin perihal diri putera parsi menarik dan tidak mbosankan..

    *perkongsian bukan paksaan…eceh…

  • esyob

    gambar macam pernah aku lihar tapi dimana ya…
    haa dah ingat CRAZY FROG..
    ting ting…dam dam damm …………..

  • 'ayn kEcIK

    blog ko mkin2 best… keep up your good work🙂

  • Hermaine

    writing is a way to open up when talking cant..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: