Bujang hanya sekali.

Khas utk org bujang yg hidup hanya sekali (dan bujang hanya sekali).

Manusia sukakan perhatian. Perhatian ni macam satu keperluan dlm hidup. Bohongla kalo ade org yg ckp dia tak suka perhatian. Ada yg mahukan perhatian dari pasangan, ada yg mahukan perhatian dari kawan2, ada yang mahukan perhatian dari orang disekeliling.

Sorg manusia tak cukup ngan hanya perhatian dari seorg manusia shj. Kawan2 juga berhak utk mendapat perhatian dan layanan yg sewajarnya. Hati kawan2 perlu dijaga kerana kawan2lah yg akan menggembirakan kita diwaktu kita kesepian dan kesedihan. Sgt bohong kalo kita kata bhw kita cukup dgn perhatian dari pasangan semata. Sebab tu kita tengok skang berlumba2 org nak join AF, Msian Idol dan yg seumpama dgnnya. Sbbnya rugila kalo bakat dan minat yg kita ada tak dikongsi bersama org lain. Sesetengah org akan seronok bila org puji bakat yg tuhan bagi. Barulah mendapat kepuasan hidup.

p/s: reverse psychology…


2 responses to “Bujang hanya sekali.

  • saf Vander©

    kalo phatian untuk msuk uji bkat Malaysian Idol, AF..tu da salah gne nikmat Tuhan…Is it rite?:)

  • Apet

    kalo kate salah gune nikmat tuhan, jgnkn pegi ujibakat, berkaraoke ngan kawan2 yg bukan muhrim pon kira salah guna. well, aku bukan org alim..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: