Rahsia awet muda…

Cane nak ceria? Sumenye bermula pada waktu pagi. Bangun pagi dgn tersenyum sambil mengucap syukur kerana tuhan masih bg nyawa utk hidup.

Senyuman ni boleh dikatakan satu bentuk tenaga yang luar biasa gak sebab kuasa yg terlahir dari sebuah senyuman bukan saje boleh bagi efek kat org sekeliling malah org yang jauh beribu batu. Aku tatau la betul ke tak tapi cuba kita dengar suara org yg kita bercakap melalui telefon. Kita takkan nampak senyuman org tu tapi kadang2 kita dapat rasa yg org yang sedang berckp ngan kita dlm talian tu berckp sambil senyum.

Kesimpulannya, bercakap di telefon sambil tersenyum juga mampu membangkitkan rasa ceria kepada org yg mendengar………………………………dgn hati.

P/S: berbeza dgn sms. Kata2 yg dizahirkan dalam bentuk tulisan, tidak mengeluarkan nada. Terpaksa diselitkan unsur2 seperti =) atau =P. Tapi kalo unsur2 seperti ini @};—— camane?


2 responses to “Rahsia awet muda…

  • berries

    tapi ader jugak jenis yang plastik..
    tiap masa pun senyum, dalam hati Allah saja yang tahu..
    Pokok pangkal hati kita mesti bersih dan tenang..
    tiada sesaat melupakan pencipta InsyAllah hari kita akan ceria..

    cam ne?boleh gtu?…
    hahaha…

  • Apet

    betul la tu. sokong. cik berries mesti rajin senyum kan? bgus2..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: