Aku seorg yg setia kerana….

Tadi aku berkesempatan utk chat ngan ex-gf aku jap. Menurut ex-gf aku,

“…biasanya org yg ade rupe, jarang la setia sbb die tau die bleh dpt mane yg die ske. Perempuan pun camtu la gak…x semua…tp kebanyakannya yg ada rupa, jgn terlalu harapkan dia setia.”

P/S: So, sekiranya pendapat tersebut boleh diterima pakai, maknanya aku seorg yg setia. Kuang3x…


9 responses to “Aku seorg yg setia kerana….

  • xcatloverx

    bleh pakai gak la pendapat tu…agak berasas…biasenye, org yg mempunyai rupe paras yg cantik/hensem mempunyai ramai peminat. So, golongan nie x mudah kecewa sbb byk backup…bile mereka ini ditinggalkn (ditinggalkn ke meninggalkn?), mereke ade byk pilihan len…

    tapi, x semuanye camtu…ade la dlm 0.0001% yg x camtu….susah nk jpe la…dan kepade en. mohd hafiz, jgn la perasan awk tu setia SBB awk tu ade rupe…peace.

  • 'ayn kEcIK

    Aku setuju dgn xcatloverx 2, sama je lelaki ngan pempuan tp jgn la asyik nmpk kesalahan pada pempuan je….oh,En.Mohd hafiz…jgn perasan yea…Bak kata xcatloverx, ” jgn la perasan awk tu setia SBB awk tu ade rupe”😛

  • Apet

    ms catlover, mestila awak second pendapat tu coz awak ex gf saya(alamak, kantol plak!). Awk suke saya dulu sebab rupe ke? mesti la tak kan? Sebab kesetiaan tu tak terletak pada rupa semata2. Tapi saya suke pandangan awak. peace…

  • xcatloverx

    nice try mr. hafiz…nak debat kat sini ker? kang pjg citer lak…hahaha…xpe xpe saye seorg yg penyabar…

  • 'ayn kEcIK

    Yg keruh kte bole jernihkan….don’t be so emotional…xde ape yg x dpt diselesaikan..life must be go on…n we must appreciate our life & make our live happy ever after with our own decision…peace

  • xcatloverx

    cik ain jgn la risau..kitorg mane de gaduh2…x de emo2 nie…juz gurau2 je…

  • 'ayn kEcIK

    bgs lah 2…bergurau senda mengeratkan perhubungan menmbhkn kemesraan..ye x?

  • fakhrul

    haiya manyak panas kali ini punya post..
    keep it up..=)

    aku pun hensem gak..setia jer..
    hahaha!

  • nevermindlah

    aku seorang yg setia jugak.huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: