Cinta Pandang Pertama

Salam,

Aku tatau la apa makne sebenar cinta pandang pertama. Adakah pertama kali pandang kita dah jatuh hati? Orang kata dari mata turun ke hati. Dari mata tu plak, aku tatau la kita nilai pada paras rupa ke atau tingkah laku seseorg.

Kadang2 ade yg hidup bahagia ngan cinta pandang pertama. Namun, ade yang hajat tak kesampaian. Sebab mata ni antara organ yg susah nak dikawal gak. Tak kira laki or pompuan. Sesetengah org nak awek/pakwe selalu ade depan mata. Sesetengah lagi main kayu tiga kalo awek/pakwe tade depan mata. Sebab? Jumpa cinta pandang pertama yang lain plak.


5 responses to “Cinta Pandang Pertama

  • nevermindlah

    aku setuju..sbb slalu nya aku ikot gerak hati besar aku.dan sekarang aku cuba untuk mengikot gerak hati kecil aku..

  • xcatloverx

    ade seseorg pnah berkata “letaklah diri kite di tempat org tu…baru kite tau sakitkah atau gembirakah kite bile diperlakukan yg same…”. kate2 org ni sgt bermakne dlm idup saye n saye akan pegang sampai bile2…(saje nak kongsi kepade yg len)…

  • ainkecik

    cinta sesuatu yang sukar untuk ditafsirkan…

  • ainkecik

    cinta, cinta ,cinta ? lagi-lagi tentang cinta.. ada apa dengan cinta? beritahu aku semua tentang cinta

  • ainkecik

    dari kerana mata, yang mempunyai kuasa, oh aku tergoda, aku tergoda, terkecewa…

Leave a Reply

